|

Často kladené otázky o evidenci majetku

Základní informace

Jak funguje evidence majetku ve Správci majetku?

Evidence je organizována do budov a místností podle vaší struktury. Každý majetek má svou kartu s detailními informacemi, QR kód pro rychlou identifikaci a můžete k němu přidat přílohy či fotografie. Systém podporuje kategorie a typy majetku pro lepší organizaci.

Jak funguje inventarizace pomocí QR kódů?

Vytisknete si QR štítky přímo z aplikace, nalepíte je na majetek a při inventuře skenujete pomocí mobilního telefonu nebo bezdrátové čtečky. Aplikace automaticky zaznamená naskenované položky a zobrazí rozdíly.

Lze importovat data z Excelu?

Ano, aplikace podporuje hromadný import místností. S převodem majetku Vám rádi pomůžeme.

Podporuje aplikace odpisy majetku?

Ano, můžete evidovat jak daňové tak účetní odpisy. Systém umožňuje vytvářet odpisové plány a sledovat oprávky majetku.

Jaké jsou funkce pro revize a údržbu?

Můžete nastavovat revize jednotlivě nebo hromadně pro kategorie majetku. Systém vás upozorní emailem 14 dní před vypršením revize. Zaměstnanci mohou hlásit žádosti o opravu přímo z aplikace.

Technické otázky

Je nutná speciální čtečka pro QR kódy?

Ne, můžete používat fotoaparát mobilního telefonu. Pro rychlejší práci doporučujeme bezdrátovou čtečku, kterou můžete připojit přes Bluetooth nebo USB dokovací stanici a se čtečkou následně pracovat bezdrátově.

Funguje aplikace na mobilních telefonech?

Ano, aplikace je webová a funguje v jakémkoliv moderním prohlížeči včetně mobilních telefonů. Doporučujeme prohlížeče založené na Chromiu (Chrome, Edge).

Jsou k dispozici tiskové sestavy?

Ano, aplikace nabízí různé tiskové sestavy včetně inventárních seznamů, protokolů o zařazení/vyřazení, karet majetku a speciálního ročního výpisu změn pro auditory.

Ceny a plány

Kolik stojí licence Správce majetku?

Správce stojí 200 Kč měsíčně bez DPH, Uživatel 40 Kč měsíčně bez DPH nebo pro školy Správce za 200 Kč bez DPH měsíčně a účet učitel za 10 Kč bez DPH měsíčně. Pro školy nabízíme zvýhodněné ceny s maximální částkou 1000 Kč měsíčně bez DPH za celou organizaci.

Podporuje aplikace více uživatelů?

Ano, můžete vytvářet uživatele s různými rolemi a oprávněními. Každý uživatel vidí jen to, k čemu má přístup podle nastavených práv.

Podpora

Je systém cloudový?

Ano, aplikace běží v cloudu, takže nepotřebujete žádnou instalaci. Stačí otevřít prohlížeč a přihlásit se. Automatické zálohy jsou součástí služby.

Lze tisknout QR štítky?

Ano, můžete tisknout QR štítky přímo z prohlížeče nebo si objednat tisk u nás za 0,8 Kč bez DPH za štítek. Doporučujeme tiskárnu Zebra a štítky 50x25 mm.

Nenašli jste co jste hledali?

Kontaktujte nás, rádi Vám na dotazy odpovíme.

Kontaktujte nás

Rádi byste se dozvěděli více o aplikaci Správce majetku? Kontaktujte nás a my vám rádi poskytneme všechny potřebné informace.

vojtech.stor@larvasystems.cz

+420 702 197 480

inventarizace